Wednesday 26 October 2011

Mr Medela vs Mr Spectra







                  Hmmm....apekah anda akan buat kalau tau ade kedai baby wat sale atau ade expo brg2 baby di tempat anda??Hehe...bagi first time mother mcm aku ni mmg ni lah mase yg paling aku suke..mcm rase release tension tgk brg2 baby lg2 klau dah gaji time ni la semua brg pun nmpk comel dan perlu kan?...hehe. So bile FabulousMom wat clearanse sales selama 5 hari aku pun dptkan la brg2 yg aku mmg dah aim bape lame dah. Antaranya 2nd pump yg aku idam2kan. Walaupun pada mulanya aku nk beli Avent Isis Manual Pump tapi akhirnya aku terbeli plak Medela Harmony Manual Pump ni  sbb dapat harga RM220 iaitu potongan 15% dr harga asal. Sebab ape aku perlukan pump ni kerana nak wat backup andaikata ade problem ngan Mr Spectra aku tu dan pump manual cuma pakai tangan je tak pyh pakai eletrik. Maklumla aritu tempat duduk aku ditukar dan tempat yg baru aku duduk ni takde socket untuk nak guna pam spectra ni. Hmmm ade je halangan nk mengepam ni ye...

          Selain tu, aku dpt gak beli Sling Bag Jingle Jungle untuk isi Mr Spectra pd harga runtuh dari RM119.00 dijual RM20 je. Aku pun beli cooler beg Jingle Jungle gak rm19.00 dan autumnz ice pack rm23.00. Sebelum ni aku dah beli cooler beg spectra tapi ice pack dia tahan sampai 5 jam je dah cair. So beg tu guna hanta susu iman kat BS jela.. Cooler beg Jingle Jungle ni aku bwk ke ofis dan ia mmg fit untuk masukkan dlm beg pump tu skali. Botol2 Jingle Jungle pun aku beli gak pd harga RM 19.90 dpt 6 botol. Mmg puas ati betulla sbb brg2 yg aku mmg nak semua ade diskaun. Ok cukup2 la tu kan..makin byk hari wat sales makin berlubang ar kocek aku nnti..hehe...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...